Графічний дизайн

 Тема 1. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації

1. Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції. Ілюстрація. Цифрове мистецтво.

2. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка. [Реклама]

3. Типографіка, шрифти і шрифтові пари.  Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів.  Коротка історія дизайну і типографіки.

4. Електронніта друковані портфоліо. Веб-дизайн.  Практична робота №1 «Розробка концепції виставкового стенду»

Тема 2. Растрова графіка 

(розділ GIMP)

5. Характеристики зображення та засобів його відтворення. Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. Створення простих ілюстрації засобами растрового графічного редактора

6. Основні інструменти для малювання. Концепція побудови пошарового зображення Використання різних способів виділення фрагментів зображень.  Переміщення, масштабування й обертання області  виокремлення.

7. Робота з шарами. Обробляння виділеної області в стандартному режимі та в режимі маски. Керування  властивостями шарів зображень. Створення колажів. Прийоми колажування.

8. Практична робота №2. Створення колажа з фрагментів зображень

9. Робота з текстом. Робота з векторними елементами. Ретуш та художня обробка зображень. Гама-корекція. Виконання коригування кольору зображень. Усування дефектів на фотографіях за допомогою фільтрів»

10. Тоновакорекція зображень. Робота з кольором. Створення елементів для веб-сторінок.Розроблення дизайну та створення листівки в середовищі растрового графічногоредактора за допомогою інструментів малювання.

11. Анімація в растровому графічному редакторі. Практична робота №3 «Створення анімованих зображень та налаштовування часових параметри їхнього відтворення. Виконання налаштування параметрів відображення тексту у графічному редакторі»

Тема 3. Основи композиції та дизайну

12. Колір.Теорія кольору. Колористика. Колірний круг. Система Pantone. Колір в рекламі.

13. Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань. Основи теорії дизайну.

14. Символи та образи. Художній образ. Стиль та композиція в дизайні. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність. Розробляння власного знаку та фірмового стилю.

15. Поняттябренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика.Створення логотипів. Брендгайд.Брендбук. Практична робота №4. «Створення фірмових знаків і логотипів. Розроблення елементів фірмового стилю за наданим завданням»


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Шкільна Ліга з Counter-Strike: Global Offensive та Dota 2

Українська Професійна Кіберспортивна Асоціація (UPEA) разом з Українською Федерацією Учнівського Спорту і конкурсом ITalent оголошують старт...